in , , , , ,

Τέλος το World of Warcraft στην Κίνα – Απογοήτευση για εκατομμύρια παίκτες

Το βιντεοπαιχνίδι WoW τίθεται εκτός σύνδεσης στην Κίνα, μετά από διαμάχη της αμερικανικής εταιρείας Blizzard με τη NetEase.

Εκατομμύρια Κινέζοι παίκτες του βιντεοπαιχνιδιού World of Warcraft (WoW) θα υποχρεωθούν να αποχαιρετήσουν με θλίψη τη «γη του Azeroth», καθώς το παιχνίδι τίθεται εκτός σύνδεσης στη χώρα τους, μετά από διαμάχη της αμερικανικής εταιρείας Blizzard με τη NetEase που δραστηριοποιείται στην Κίνα.

Άκρως δημοφιλές παγκοσμίως, ιδίως τη δεκαετία του 2000, το WoW είναι ένα online παιχνίδι ρόλων που διαδραματίζεται σε έναν φανταστικό μεσαιωνικό κόσμο και στο οποίο παίζουν εκατομμύρια παίκτες σε μηνιαία βάση. 

Τα παιχνίδια της Blizzard έγιναν διαθέσιμα στην Κίνα από το 2008 μέσω της συνεργασίας με την NetEase. Σύμφωνα με την τοπική νομοθεσία, οι ξένοι δημιουργοί πρέπει να συνεργάζονται με κινεζικές εταιρείες αν θέλουν να εισέλθουν στην αχανή, κινεζική αγορά. 

Όμως, μετά από 14 χρόνια και παρά τα εκατομμύρια παικτών στην Κίνα, οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν τον Νοέμβριο πως οι διαπραγματεύσεις τους για την ανανέωση της συνεργασίας τους απέτυχαν και, ως εκ τούτου, οι διακομιστές του WoW στην Κίνα θα τεθούν εκτός λειτουργίας τα μεσάνυχτα της Τρίτης (τοπική ώρα).

Την ίδια τύχη θα έχουν και οι σέρβερ για άλλους δημοφιλείς τίτλους της καλιφορνέζικης εταιρείας, όπως το Overwatch, το Diablo III και το Hearthstone.

«Είναι το τέλος», σχολίασε ένας χρήστης του Weibo, συνοδεύοντας τη διαπίστωσή τους από δακρυσμένα emojis. «Δεν ήταν απλώς ένα παιχνίδι. Ήταν οι αναμνήσεις μιας ολόκληρης γενιάς» νεαρών Κινέζων, έγραψε ένας άλλος.

«Οι δύο εταιρείες κρατούν τους παίκτες σε ομηρία», δήλωσε ο Wu, ένας 30χρονος διδακτορικός φοιτητής και παλιός, φανατικός παίκτης. 

Την περασμένη εβδομάδα, η Blizzard China δήλωσε ότι ζήτησε έκτακτη παράταση της σύμβασης για έξι μήνες, την οποία η NetEase αρνήθηκε.

«Μια μέρα, όταν θα μπορεί να ειπωθεί τι συνέβη παρασκηνιακά, οι προγραμματιστές και οι παίκτες θα κατανοήσουν σε ένα εντελώς νέο επίπεδο πόσο μεγάλη ζημιά μπορεί να προκαλέσει ένας “κόπανος”», έγραφε ο πρόεδρος της NetEase, Simon Zhu, στο LinkedIn στα τέλη του περασμένου έτους.

Η Blizzard είχε σημειώσει ότι βρισκόταν σε συζητήσεις με «διάφορους πιθανούς συνεργάτες που μοιράζονται τις αξίες» της εταιρείας, ώστε να συνεχίσει να προσφέρει πρόσβαση στους τίτλους των παιχνιδιών της στην Κίνα.

Η απενεργοποίηση των κινεζικών σέρβερ «δεν είναι το τέλος», αλλά απλώς μια «προσωρινή δυσάρεστη αναστολή», επιχείρησε να καθησυχάσει η Blizzard China. Τα δεδομένα των χρηστών μπορούν να αποθηκευτούν για χρήση, εάν και εφόσον τα παιχνίδια γίνουν και πάλι διαθέσιμα από την Κίνα, σύμφωνα με την Blizzard.

ΠΗΓΗ: kathimerini.gr – guardian

Σήμερα η πολιτική κηδεία του Νίκου Ξανθόπουλου

«Ελευθέριος Βενιζέλος»: Συναγερμός για βόμβα μετά από email