in ,

Jennifer Lopez: Γίνεται το πρόσωπο γνωστού ιταλικού brand εσωρούχων

Η Jennifer προσθέτει ένα ακόμη επίτευγμα στο βιογραφικό της. Η 53χρονη star έγινε η νέα παγκόσμια πρέσβειρα της ιταλικής μάρκας εσωρούχων Intimissimi, σε μια προσπάθεια να εισαγάγει το αναπτυσσόμενο brand στις Ηνωμένες Πολιτείες και ακολουθώντας τα βήματα της Sarah Jessica Parker.

Η εταιρεία υπέγραψε τη συμφωνία με την Lopez, με τον γενικό διευθυντή Marcello Veronesi να εξηγεί ότι έχουν ένα φιλόδοξο σχέδιο ανάπτυξης που δυστυχώς έχει επιβραδυνθεί τα τελευταία χρόνια, μετά την πανδημία του κορωνοϊού.

Ο Sandro Veronesi, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, αποκάλυψε ότι το brand γνωρίζει τις διαφορές μεταξύ των ευρωπαϊκών και αμερικανικών αγορών και κοινού.

«Θέλουμε να αναπτυχθούμε πολύ και επίσης θέλουμε να κατανοήσουμε καλύτερα τις προτιμήσεις του αμερικανικού κοινού, επειδή οι δύο αγορές είναι διαφορετικές και οι ανταγωνιστές είναι διαφορετικοί», είπε.

«Η Jennifer είναι γνωστή για το μοναδικό και εκλεκτικό της στιλ και συνδυάζει αυτό το μείγμα σκληρότητας και σεξουαλικότητας καθώς μεγάλωσε στο Μπρονξ της Νέας Υόρκης» συμπλήρωσε ο Veronesi που βρήκε στην ταλαντούχα τραγουδίστρια και ηθοποιό, την τέλεια star για να συστήσει τη μάρκα εσωρούχων σε ένα νέο κοινό.

Καλή αρχή Jen!

instyle.gr

Written by gouliota tom

Απίστευτο περιστατικό στο Περιστέρι: Γαμπρός δεν πήγε δύο φορές στον γάμο του

O επικός διάλογος Βίσση-Αργυρού στη σκηνή: Σου αρέσουν οι μεγάλες γυναίκες – Δεν έχω πρόβλημα